Характеристика професії "Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)

 

Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)

Без суворого обліку неможливо уявити діяльність сучасного підприємства, господарства. Займається цим бухгалтер. Конторський службовець є першою і основною сходинкою до опанування професії бухгалтера. 

 

Загальна характеристика професії:

  • Організовує і веде облік; 
  • Повинен розуміти , що немає жодного питання (кадрового, технічного, виробничого, або соціального), який би не мав облікових наслідків; 
  • Зобов’язаний брати участь в розробці, погодженні і прийнятті рішень у різних сферах діяльності підприємств, передбачати фінансові наслідки рішень, що приймаються; 
  • Здійснює бухгалтерський облік, перевіряє достовірність отриманої інформації; 
  • Контролює дотримання законності при витрачанні грошових коштів і матеріальних ресурсів; 
  • Складає контрольно-ревізійні документи і бухгалтерську звітність; 
  • Проводить бухгалтерські експертизи і претензійну роботу; 
  • Координує аналітичну роботу різних фінансово-економічних служб; 
  • Ставить задачі автоматизованої обробки економічної інформації.

 

Вимоги до індивідуальних особливостей спеціаліста:

  • Здатність зберігати витримку у будь-якій ситуації; 
  • Добра довгострокова й короткочасна оперативна пам'ять; 
  • Арифметичні здібності; 
  • Окомір; 
  • Спостережливість; 
  • Чіткість і акуратність; 
  • Чесність; 
  • Комунікабельність.


Вимоги до професійної підготовки

Повинен знати:

  • Статистику, фінанси і кредит; 
  • Постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з організації бухгалтерського обліку і складання звітності безпосереднього напряму його діяльності; 
  • Основи управління; 
  • Принципи, методи і практичні питання організації і здійснення бухгалтерського обліку; 
  • Технологію конкретної галузі народного господарства, її економіку, організацію і планування; 
  • Методику складання звітності і різних контрольно-ревізійних документів; 
  • Питання машинної обробки економічної інформації, створення АСУ; 
  • Основи трудового законодавства; 
  • Основи економіки, організації виробництва, праці та управління; 
  • Основні принципи і практичні навички роботи на комп’ютері.

Повинен уміти: 

  • Виконувати роботу з ведення нескладних операцій з обліку майна, коштів, фондів, цінних паперів, результатів господарсько-фінансової діяльності тощо на підприємстві; 
  • Одержувати, за оформленими відповідно до встановленого порядку документами, кошти і цінні папери в банківських установах для виплати працівникам заробітної плати, премій, витрат на відрядження тощо; 
  • Вести на основі прибуткових і видаткових документів касову книгу, звіряти фактичну наявність грошових сум і цінних паперів із книжковим залишком, складати касову звітність; 
  • Виконувати реєстрацію бухгалтерських проводок і рознесення їх за рахунками; 
  • Готувати на основі оперативних і статистичних звітів довідку з питань, що належать до його компетенції; 
  • Стежити за зберіганням бухгалтерських та нормативно-правових документів, які стосуються його діяльності.


Медичні протипоказання

Робота не рекомендована людям, які страждають на захворювання: 

  • Нервової системи; 
  • Відхилення у психіці (надмірна помисливість, тривожність, збудливість); 
  • Судинну дистонію з вираженими головними болями (гіпертонія, мігрень); 
  • Опорно-рухового апарата; 
  • Різко виражені неврози.


Після закінчення нашого навчального закладу випускники мають змогу знайти роботу не тільки бухгалтера, але й облікового робітника, завідувача матеріального складу, бухгалтера з обліку праці і заробітної плати, приватного підприємця.

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

Дополнительная информация